Jak vyplnit přihlášku do soutěže
33:34
Omezení cookies, měnící se chování uživatelů a tlak na efektivitu kampaní nutí marketéry hledat nové způsoby, jak měřit a vyhodnocovat své aktivity. A právě o tom je další díl WebTop100 podcastu, do kterého přijal pozvání Adam Šilhan z Igloonet.
Mimo jiné o:
Dnešní hlavní překážky při měření efektivity marketingových aktivit - Jak zachovat co nejpřesnější měření bez závislosti na cookies? - Jak se mění přístup k atribučnímu modelování v době omezeného sledování uživatelů? - Klíčové metriky, nástroje a metody pro vyhodnocování marketingových aktivit - Marketingová automatizace a prediktivní modely - Multichannel a aktuální trendy v rámci měření dopadů na offline prodeje - Vliv brandové komunikace na výkonnostní metriky & jak ho správně měřit - Jak na efektivní experimentování v rámci jasně daného rozpočtu - Typické faily při práci s daty - Blízká budoucnost a trendy --- projekt WebTop100 vám přináší digitální agentura Sherpas: https://www.sherpas.cz --- generálním partnerem letošního ročníku WebTop100 je SiteOne – tým profíků, kteří tvoří chytrá digitální řešení na míru. Od úvodních analýz, UX a designu přes vývoj na klíč až po celý online ekosystém a infrastrukturu. Už 22 let takto spojujeme byznys a technologie do fungujících výsledků. Nasloucháme, navrhujeme, dodáváme. SiteOne. UX, Design. Development. https://www.siteone.cz/
Jak vyplnit přihlášku do soutěže
33:34
Dominika Potužáková, Prague Wayfinding
53:30
Marek Mencl - Klimatická změna & digitál
51:08