Adam Šilhan o trendech v analytice
41:45
Pro BeWooden jsou v rámci budování úspěšného byznysu nesmírně důležité hodnoty v čele s udržitelností, proto nepřekvapí, že se promítají i v jejich marketingové komunikaci. To je ostatně přístup, který je zachován i pro účely poměrně čerstvého projektu TvaLaska, který Ctirad Sára založil společně se svou manželkou a v rámci nějž se věnuje výrobě a prodeji podložek a dalších doplňků převážně pro jógu.
Kolem komunikace, práce s komunitami, firemního, ale i osobního PR se ostatně točí převážná většina našeho povídání. Stejně tak se dozvíte, jakým způsobem v BeWooden přistupují k výkonnostním aktivitám, co jsou pro ně klíčové KPI´s a co jim nejvíce pomohlo překonat úvod pandemické krize, kdy jim výkon klesl o 80%.
V podcastu mimo jiné rozebíráme:
Vznik, rozvoj a klíčové momenty BeWooden
Přístup k řízení firmy
Kreativní proces a zdroj inspirace pro výrobu nových produktů
Nejdůležitější komunikační kanály
PR a community management
Plány do budoucna
Adam Šilhan o trendech v analytice
41:45
Jak vyplnit přihlášku do soutěže
33:34
Dominika Potužáková, Prague Wayfinding
53:30