Adam Šilhan o trendech v analytice
41:45
Dan Kafka se na české digitální scéně pohybuje prakticky od dob jejího vzniku. Už koncem devadesátých let založil server techno.cz, který měl v dobách své největší slávy návštěvnost až 150.000 lidí měsíčně. V této době se také setkal se zárodky první digitální reklamy.
Agenturu Fragile založil v roce 2007 po zkušenostech, které nabral v První multimediální a po 14 letech v jejím čele firmu úspěšně odprodal do rukou skupiny Knowlimits.
Dozvíte se:
Šel by Dan znovu do podobného projektu?
Jak se stavěl k náboru lidí do agentury a jak se jeho pohled v průběhu času měnil
Jak přistupovali ke své vlastní propagaci
Jak se v agentuře adaptovali na změnu a růst
Jak Dan vidí budoucnost digitálního marketingu
Adam Šilhan o trendech v analytice
41:45
Jak vyplnit přihlášku do soutěže
33:34
Dominika Potužáková, Prague Wayfinding
53:30