Adam Šilhan o trendech v analytice
41:45
Ovečkárna je na českém ecommerce trhu velmi viditelný subjekt, který se v posledních letech pravidelně umisťuje na žebříčku nejrychleji rostoucích technologických firem střední Evropy od Deloitte, úspěšná je v soutěži Shop Roku od Heuréky a její projekty slaví úspěchy také ve WebTop100. Co je ale nejdůležitější je, že jde o ekonomicky velmi výkonný projekt, který už zároveň nějaký ten pátek velmi intenzivně kouká i za hranice ČR.
Na jaká témata se můžete v podcastu těšit?
Začátky Ovečkárny, okolnosti vzniku
Jak se Martin cítí v digitální komunitě?
Zlomové momenty Ovečkárny
Hartenberg a přístup komunity k investici “od Babiše”
Přístup Ovečkárny k digitálnímu marketingu
Specifika cílovek Ovečkárny
Televizní kampaň
Přístup ke skladbě sortimentu
Mantinely růstu v CZ a expanze do zahraničí
Adam Šilhan o trendech v analytice
41:45
Jak vyplnit přihlášku do soutěže
33:34
Dominika Potužáková, Prague Wayfinding
53:30