Přihlaste svůj projekt
Vyberte, jaké projekty chcete přihlásit
VYBRANÝ BALÍČEK
CENA ZA PROJEKT
2 Projekty
- 1x vstup na konferenci a slavnostní vyhlášení
- 2x vstup na UX day
11 900 Kč
Ecommerce projekt
Do ecommerce kategorie patří inspirativní projekty, které přináší zákazníkům inovaci v prodeji, jdou o krok dále v uživatelské přívětivosti a úspěšně plní businessové cíle. Svou prezentací, funkcemi a komunikací dotváří celkové fungování firmy napříč všemi prodejními a kontaktními kanály.
Uživatelská přívětivost
Komfort ve výběru služeb spojených s nákupem, dopravou, platebními metodami atd.
Plnění byznys cílů
Inovativnost řešení - inspirace pro ostatní
Váš projekt bude hodnotit:
-
- Lukas Havlasek
- Lukáš Havlásek
- Web & Innovations Director NOTINO
Firemní web
Do kategorie firemní web může být přihlášena webová prezentace jakékoli firmy, značky nebo organizace. Podmínkou je, že webová prezentace musí být v českém jazyce.
Funkční UX
Vizuální zpracování
Technická kvalita a přístupnost
Přesah a wow efekt
Váš projekt bude hodnotit:
-
- Vojta Mikula
- Vojta Mikula
- Founder Picards
Brandová kampaň
Digitální či multikanálová kampaň se silným zastoupením digitálních kanálů, která netradičním způsobem nebo velkou efektivitou přesáhla běžné kampaně a dosáhla jasně měřitelných nadstandardních cílů.
Náročnost výzvy a ambice cílů
Kreativita
Exekuce
Splnění cíle
Váš projekt bude hodnotit:
-
- Dan Kafka
- Dan Kafka
- Founder Fragile Media
SEO
Do této kategorie patří všechny projekty, které mají za cíl zlepšovat dohledatelnost v přirozeném vyhledávání za účelem zlepšování byznysových výsledků.
Technické řešení
Obsahové SEO
Pokrytí všech fází zákaznického procesu
Off-page SEO - link-building a on-line PR, brandové strategie
Implementace AEO/GEO/LLM (Answer Engine Optimization) a integrace LLM (AI) nástrojů při SEO strategii
Váš projekt bude hodnotit:
-
- Pavel Ungr
- Pavel Ungr
- Těžký kalibr na SEO
Produktový design
Cílem kategorie je prezentovat skvěle navržené digitální produkty a hledat inspiraci ve fungování produktových týmů, které tento software navrhují. Přihlašujte webové a mobilní aplikace, portály a systémy, jako třeba mobilní bankovnictví, lékařské systémy, zákaznické portály, nebo různé SaaS aplikace.
Použitelnost a zákaznická spokojenost
Vizuální atraktivita
Komplexnost produktu a design systému
Váš projekt bude hodnotit:
-
- Jakub Karlec
- Jakub Karlec
- Partner 2FRESH
Výkonnostní kampaň
Do této kategorie patří jakákoliv digitální kampaň, která využívá placených komunikačních kanálů a vedla k výborným výsledkům, či dramatickému zlepšení oproti běžnému stavu.
Náročnost výzvy - v čem byl cíl náročný, překážky
Kreativita - inovativnost, kreativita v přístupu
Exekuce - zvolené kanály, formáty, cílení
Splnění cíle - zlepšení výsledků oproti očekávání, výchozí pozici, nebo srovnán
Váš projekt bude hodnotit:
-
- Marketa Kabatova
- Markéta Kabátová
- Cofounder uLab
Videoreklama
Přihlašujte všechna videa, která přispěla ke komunikaci značky a měla vliv na cíle kampaně, ať už byl cíl prodejní nebo zaměřený na zvýšení povědomí a představení produktu nebo jsou videa součástí dlouhodobého obsahu na digitálních platformách.
Kvalita/Pojetí kreativy
Míra zaujetí
Plnění cílů
Váš projekt bude hodnotit:
-
- Ondrej Slama
- Ondřej Sláma
Firemní komunikace
Přihlašte projekt, který pomocí digitálních nástrojů pomáhá vyprávět příběh či důležité téma vaší firmy. Vyberte projekty, kde jste pracovali s obsah a jeho šířením, použili minimum placených sdělení, a které vedly k tomu, že jste zapamatovatelní pro novináře, komunitu, či svou přesně definovanou cílovku. Máte nový firemní podcast, skvělý e-book, strategii odborných blog postů, webinářů či case-studies, digitální PR kampaň? Přihlaste je!
Smysl kampaně - Jaký problém či téma jste potřebovali vyřešit, či komunikací nasvítit
Odvaha kampaně - Jaké prostředky a nástroje jste k naplnění svých cílů využili (novost a neotřelost mají výhodu)
Dopad kampaně - Jak se vám podařilo smysl kampaně naplnit, jak jste si to změřili či vyhodnotili
Přenositelnost - Kdyby se psala kniha o úspěšných firemních komunikacích, byl by v ní váš počin? Proč? Co si z něho mají ostatní odnést?
Váš projekt bude hodnotit:
-
- Irena Zatloukalova
- Irena Zatloukalová
- Komunikační stratég
Influencer marketing
Do této kategorie se mohou přihlásit všichni, kteří mají zkušenosti s realizací influencerské kampaně s využitím jakékoliv digitální komunikační plochy.
Kvalita kreativy (Jak jsem to vymyslel)
Strategie komunikace (Jak jsem přemýšlel)
Efektivita komunikace (Co to klientovi přineslo)
Viditelné označení reklamy
Váš projekt bude hodnotit:
-
- Petr Srna
- Petr Srna
- Founder World of Online
Autentická kariérní komunikace
Do této kategorie se mohou přihlásit všechny projekty kariérní komunikace,v rámci nichž firmy dbají na maximální uvěřitelnost sdělení. Může jít například o speciální microsite, web, kariérní komunikaci na sociálních sítích.
Autenticita obsahu - vytvářeno v intenzivní spolupráci s firmou, která je hlavním dodavatelem obsahu.
Kvalita kreativy
Práce s obsahem - Budeme se dívat na to, jak je obsah propracovaný pro konkrétní účely
Efektivita komunikace
Váš projekt bude hodnotit:
-
- Petr Skondrojanis
- Petr Skondrojanis
- Company Culture Mentor
Digitální transformace
Podařilo se vám prostřednictvím digitálních kanálů posunout svou komunikaci, změnit a zefektivnit procesy, dokázala nově implementovaná věc přinést nějakou pozitivní změnu? Přihlaste svůj projekt do této kategorie.
Inspirativnost řešení
Udržitelnost řešení
Exekuce řešení
Konkrétní měřitelné výsledky
Váš projekt bude hodnotit:
-
- Tomas Jindrisek
- Tomáš Jindříšek
- Managing partner Digital First Marketing Group a.s.
Obsahový marketing
Oceňujeme projekty, které nabízejí víc než jen kvalitní produktový obsah. Blog není e-shop, ale i e-shop může být plný zajímavého obsahu. Hledáme témata, která přesahují samotnou nabídku. Inspirací je pro nás TopGear – obsah, který baví i ty, které dané téma původně nezajímalo. Chceme obsah, který obstojí sám o sobě, i bez značky v pozadí.
Propojení značky a obsahu
Poutavost v kontextu všech médií
Informativní, emociální a jiný přínos
Propojení obsahu s jeho formou a tónem
Váš projekt bude hodnotit:
-
- Michal Schindler
- Michal Schindler
- Head of Content Creative Dock
Retenční marketing
Tato kategorie je vhodná pro firmy, které se starají o své zákazníky ve všech myslitelných formách. Přihlašujte věrnostní systémy, emailingové komunikace, automatizované scénáře, nebo třeba komunikace v sociálních sítích.
Dopad na zákazníka
Celková strategie kampaně
Výkonnostní metriky
Váš projekt bude hodnotit:
-
- Petr Cikan
- Petr Cikán
- Founder Sherpas TECH